وردپرس به طور گسترده ای به عنوان محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا برای انتشار و مدیریت محتوا استفاده می شود. در واقع شما قادر خواهید بود با این سیستم قدرتمند چندین وبلاگ یا سایت را راه اندازی کنید و با استفاده از اقیانوس افزونه های وردپرس عملکرد و عملکرد آن را بهبود ببخشید.

به جرات می توان گفت که در دسترس بودن انواع افزونه های وردپرس باعث شده بسیاری از افراد وردپرس را به عنوان سیستم میزبانی محتوا انتخاب کنند. با استفاده از این افزونه ها می توانید قابلیت سرویس دهی، کارایی و حتی امنیت سایت خود را افزایش دهید.

شما می توانید محبوبیت انواع مختلف افزونه های وردپرس را با تعداد دفعات دانلود آنها درک کنید. انواع مختلف افزونه های وردپرس بیش از میلیون ها بار توسط کاربران مختلف دانلود شده اند و این میزان مدام در حال افزایش است. تعداد بالای دانلودها نشان می دهد که مزایای افزونه های وردپرس به اندازه ای است که افراد بیشتری را به دانلود آن ترغیب می کند.

دلایل مزایای ابزارهای وردپرس Zhaket.com

افزونه های وردپرس مزایای زیادی دارند و استفاده از آنها می تواند عملکرد بسیاری از وب سایت ها و وبلاگ ها را بهبود بخشد. مهم نیست که می خواهید با وب سایت یا وبلاگ خود چه کاری انجام دهید، انواع مختلفی از افزونه های وردپرس وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. به طور کلی بسیاری از فروشگاه های آنلاین، شرکت های مختلف، نشریات مختلف و استارت آپ ها از وردپرس استفاده می کنند.

سادگی و سهولت کار با قسمت های مختلف وردپرس و همچنین انواع افزونه های وردپرس باعث شده است تا کاربران بتوانند در هر سطح از دانش و مهارت به راحتی با سیستم کار کنند.

اکثر این افزونه ها کاملا رایگان هستند و برای هر نوع کاری می توانید یک افزونه مناسب و مفید در این زمینه پیدا کنید. برای بسیاری از کارآفرینان و صاحبان مشاغل جدید که نیازی به پرداخت هزینه بیشتر برای بهره مندی از میزبانی وردپرس ندارند، مفید خواهد بود.

مزایای افزونه  وردپرس

این سیستم مدیریت دارای ویژگی ها و عملکردهای شگفت انگیزی است که می تواند تمامی کاربران را با انواع نیازها پوشش دهد. در واقع تقریباً در این محیط با وردپرس قادر به انجام هر کاری خواهید بود. سایت پشتیبان گیری یکی از بهترین انواع این افزونه ها را ارائه می دهد و می توانید با مراجعه به این سایت افزونه بک آپ وردپرس را به سیستم خود اضافه کنید. در ادامه به برخی از مزایای افزونه های وردپرس اشاره می کنیم.

انواع افزونه های وردپرس

با توجه به اینکه توسعه دهندگان زیادی در زمینه تولید انواع افزونه های وردپرس فعال هستند، تنوع زیادی در این زمینه قابل توجیه است. این پشتیبانی گسترده باعث شده است که تعداد افزونه های وردپرس به 54000 برسد. این ظرفیت بالا منحصر به فرد است و توانسته است طیف وسیعی از نیازهای مشتریان را پوشش دهد. در واقع، کاربران وردپرس پلاگین های وردپرس زیادی برای انجام بسیاری از وظایف خود خواهند داشت.

در نتیجه بهره مندی از خدمات بهینه سازی سایت، امکان ارائه چت آنلاین، عضویت آسان در وبلاگ یا وب سایت، بهره مندی از سیستم پشتیبان گیری، روش بازاریابی ایمیلی خودکار و ارائه فرم های مورد نظر کاربران تنها یک بخش کوچکی از بالا تعداد پلاگین های این سیستم در این میان افرادی که از سایر سیستم های کنترلی استفاده می کنند از بسیاری از این ویژگی ها بی بهره خواهند بود.

خدمات رایگان یا کم هزینه

اکثر صاحبان مشاغل می دانند که سرمایه گذاری در یک شرکت خوب ارزان نیست. در واقع وردپرس به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا تعداد زیادی از این افزونه ها را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد. به این ترتیب شما قادر خواهید بود بسیاری از نیازهای اساسی راه اندازی کسب و کار خود را بدون پرداخت هزینه اضافی برآورده کنید.

گاهی اوقات به خدمات بیشتری نیاز خواهد بود. در این مورد، شما می توانید نسخه ارتقا یافته را با پول بسیار کمتری خریداری کنید. حتی خرید نسخه های پولی افزونه های وردپرس بسیار ارزان تر از استفاده از توسعه دهندگان است. آره، نسخه های رایگان بسیاری از نیازهای صاحبان مشاغل جدید را برطرف می کند.

نصب آسان و راحت است

همانطور که از نام آن پیداست، افزونه ها باید به سیستم شما اضافه شوند. اما نگران نباش! نصب و استفاده از انواع افزونه های وردپرس آسان خواهد بود. اولین قدم این است که افزونه های مورد نظر خود را پیدا کنید.

پس از انتخاب افزونه مورد نظر خود، به راحتی می توانید آن را در عملکردهای مختلف وردپرس خود نصب کنید. همچنین می توانید این افزونه ها را در پنل مدیریت وردپرس مدیریت کنید. فعال یا غیرفعال کردن این افزونه ها به راحتی از طریق این پنل انجام می شود.

دسترسی آسان به الزامات

یکی دیگر از مزایای افزونه های وردپرس در دسترس بودن آسان آنهاست. بر این اساس بسته به تمایل خود می توانید به قسمت خاصی از وردپرس مراجعه کنید. با مراجعه به این قسمت می توانید به راحتی افزونه مورد نظر خود را پیدا کرده و به سیستم خود اضافه کنید. با پلاگین های مختلف وردپرس به راحتی قادر خواهید بود سایت خود را مدیریت کنید. این ویژگی ها با سرعت بالایی به سیستم اضافه می شوند و در بسیاری از موارد رایگان خواهند بود.

دسترسی رایگان و گسترده به افزونه وردپرس

این واقعیت که شما قصد استفاده از یک توسعه دهنده را دارید، چالشی را برای شما ایجاد می کند که ببینید کیفیت کار این حرفه ای چقدر خوب است. این ارزیابی دشوارتر از مقایسه انواع افزونه های وردپرس خواهد بود. بنابراین استفاده از این افزونه های کاربردی پیشنهاد می شود و جالب است بدانید که دسترسی به این افزونه ها کاملا رایگان خواهد بود.