پیشنهاد میکنیم برای ایجاد امنیت کامل خودرو حتماً به بخش مقالات سایت مراجعه کنید و آن را مطالعه نمایید. اگر هدف شما افزایش امنیت وسیله ی نقلیه است حتماً باید سیستم ردیاب را تهیه و نصب کنید. سیستم s.o.s ردیاب نیز با امکان تعریف سه شماره اضطراری امنیت شما را بهخوبی فراهم میکند، قابلیت بسیار مهمی که در جی پی اس همراه کودک و سالمند GR500 نیز در اختیار شما قرار میگیرد. ردیاب خودرو تلتونیکا FMB920 ردیابی با ابعاد کوچک و قابلیتهای بسیار است. کاربران علاوه بر قابلیت های بالا می توانند از طریق SMS و ارسال آن به شماره سیم کارتی که در داخل دستگاه است از وضعیت و موقعیت دستگاه ردیاب و خودرو خود اطلاع پیدا کنند این مدل ردیابی را ردیابی آفلاین می نامیم. ردیاب خودرو باعث میشود تا صاحب اتومبیل بتواند مکان خودرو و وضعیت آن را بصورت آنلاین مشاهده و در صورت نیاز اقداماتی انجام دهد. ویا اپلیکیشن آندروییدی برای ردیابی آنلاین دستگاه وجود داره؟ استفاده از ردیاب آهنربایی ارزان قیمت مقرون به صرفه ترین روش ردیابی است.ردیابی به دو روش ردیابی آنلاین و ردیابی آفلاین صورت می گیرد. این دسته از چی پی اس های مورد استفاده برای اتومبیل با بکار بردن بهترین تکنولوژی ممکن تولید شده اند تا فرایند مکان یابی جغرافیایی را در دقیق ترین فاصله ممکن به دست دهند. 

 
پس جدیدترین و بهترین نوع ردیاب یک الزام برای خودروهای شماست. امروزه شرکت های داخلی و خارجی بسیار زیادی به دنبال تولید و طراحی انواع ردیاب خودرو هستند که هریک از این شرکت ها سعی بر آن دارند تا بهترین و با کیفیت ترین نوع ردیاب را برای خودروهای گوناگون تولید کنند. از طرفی این فرآیند با چالشهای بسیار زیادی نیز همراه بود. در شرایط اضطراری که توانایی استفاده از تلفن همراه را ندارید، تنها با فشار دادن دکمه اضطراری به طور خودکار با شمارههایی که از قبل روی ردیاب ذخیره کردهاید ارتباط برقرار میشود و موقعیت مکانی و درخواست کمک به فرد گیرنده اطلاع داده میشود. به دلیل پیشرفت تکنولوژی در صنعت خودروسازی و روی کار آمدن شبکه CAN به جای سیمکشیهای قبلی خودروها، اهمیت خواندن اطلاعات به طور کامل بیش از پیش شد. با نصب این اپلیکیشن بر روی تلفن همراه می توانید تمام قابلیت های ردیابی ردیاب جی پی اس را در هر نقطه ای در اختیار داشته باشید. دسترسی به اطلاعات موجود بر روی شبکه CAN خودرو و پورت OBD نیازمند ابزارهای مدرن بود. ردیابهای آهنربایی بر پایه فناوری جی پی اس اقدام به دریافت و ارسال اطلاعات میکنند. در روشی دیگر برخی سارقین با استفاده از جرثقیل یا وانت اقدام به سرقت خودرو، موتور سیکلت یا دیگر وسایل نقلیه میکنند (اپلیکیشن ردیابی).
 
اگر هم اقدام به خرید ردیابهای فندکی میکنید باید با سیستم برق و سیم کشی داخلی خودرو به خوبی آشنایی داشته باشید. زمانی که قرار است ردیاب را زیر فرمان خودرو نصب کنیم بهتر است برق را نیز از همان قسمت تامین کنید. چرا برای تامین امنیت ماشین، به ردیاب خودرو نیازمندیم؟ ردیاب یک وسیله امنیتی و مدیریتی برای استفاده در خودرو ، موتورسیکلت و اشخاص است . جدیدترین ردیاب خودرو در بازار ردیابی معمولا علاوه بر مسائل امنیتی به گونهای طراحی شده که مسائل مدیریتی و نظارتی را نیز مد نظر قرار دهد. در صورتی که شخصی ردیاب را پیدا کند و عمل جدا سازی را انجام دهد دستگاه به شماره مالک ردیاب پیامک ارسال کرده و اطلاع رسانی می کند و وقتی که قاب و محافظ دستگاه باز شود هشداری مبنی بر باز شدن دستگاه ارسال خواهد کرد و همینطور هشدار های ضعیف شدن باتری دستگاه و تعویض سیم کارت دستگاه نیز وجود دارد. این ردیاب خودرو دارای امکانات متعدد همچون مشاهده موقعیت لحظه ای و خاموش کن خودرو و شنود بوده و در کنار این موارد یک دزدگیر نیز بوده و که در صورت باز شدن درب یا وارد شدن ضربه و یا روشن شدن وسیله نقلیه به مالک از طریق پیامک اعلام هشدار میفرستد .
 
هنگامیکه سارق بتواند دزدگیر خودرو را پیدا کند که البته کار چندان سختی هم نیست. یکی از جدیدترین ردیابهای پیشرفته خودرو مدل ردیاب F150 وایزر میباشد که طراحی و تولید آن در سال 97 به پایان رسیده و در ماههای آغازین سال 98 در اختیار نمایندگیهای مجاز این شرکت برای فروش به مصرف کنندگان در سراسر کشور قرار گرفت است. امکان ندارد کسی این کابوس بیتکرار را نادیده بگیرد؛ چراکه مسئله امنیت خودرو و https://radyabeman.com خطر همیشگی سرقت آن، مشکلات زیادی را برای صاحبان اتومبیل به وجود آورده است. در یکی از مقالات پیشین توضیح دادیم چگونه میتوان احتمال سرقت خودرو یا هر وسیله ی نقلیه ای را تقریباً به صفر رسانید. این دستگاه سخت افزاری آن قدر کوچک است که با کمی هوشمندی میتوان در هر وسیلهی نقلیهای چه وسایل نقلیه موتوری و چه ماشینهای سنگین نصب و پنهان شود. ردیاب جی پی اس یک وسیله ی سخت افزاری برای ردیابی و ارسال اطلاعات سرعت و موقعیت یک فرد و یا خودرو می باشد. در ادامه این مقاله مهمترین دلایل برای خرید ردیاب و راهنمایی در انتخاب ردیاب ارزان و مناسب خودرو، افراد و حتی حیوانات را در اختیار شما می گذاریم.