برخی از ابزارهای سئو نمی توانند آمار بازدیدها و بک لینک ها و موارد دیگر را ارائه دهند. Ahrefs با تمام توانش هنوز در تشخیص بک لینک صفحات ضعیف است. برخی از سایت های بررسی سئو باهوش ترند، اما باز هم اشتباهات پیدا می شود، چون تکرار کلمات کلیدی در متن مصنوعی است، تشخیص سیستماتیک آن دشوار است و ایندکس مناسبی ندارد، خود گوگل یک نقطه ضعف می گوید. درمورد این ها چطور؟ سایت های؟ چگونه در هنگام استخدام در مورد کارشناسان صنعت سئو تحقیق کنیم؟ فرآیند ارتباط با مشتری چگونه است؟ دسته اول: رقبایی که مستقیماً در تحقیقات کلمات کلیدی با مشتریان عادی که ممکن است محصولات مشابهی داشته باشند رقابت می کنند. حضور در صفحه اول گوگل به معنای دیده شدن بیشتر و مخاطبین بالقوه بیشتر است که می توانند مشتریان موقت یا حتی دائمی شما شوند. شاید برای بسیاری از شرکت ها کسب مقام اول در گوگل یک رویا باشد.
مشاور سئو شما باید در انجام وظایف وب سایت مانند تحقیق کلمات کلیدی به شما کمک کند و آن را برای رتبه بندی بالا در موتورهای جستجو آماده کند. داشتن W3 aurora کاملا طبیعی است و یک موتور جستجوی خوب می داند که مدیر وب سایت و صاحب سایت ممکن است ندانند W3 چیست و ممکن است به طراح برای رفع این مشکلات دسترسی نداشته باشد. این دقت و عملکردی است که گوگل برای آن ارزش قائل است. W3 خیلی زیاد. مهم نیست که این سایت های تحلیل و بررسی سئو رتبه بندی می شوند. بسیاری از پورتفولیوهای Seoruz با ده ها و صدها خطای W3 در راس افشای اطلاعات قرار دارند. بررسی سئوی سایت در سایت های بررسی سئو اولین گام در جستجوی کلمات کلیدی سئو است. اگر توضیحات متا از ۲۵۵ کاراکتر بیشتر شود و مثلاً ۲۶۵ کاراکتر شود، به شما امتیاز منفی داده می شود. در عمل، این هیچ تاثیر منفی بر سئوی شما ندارد. فرآیند سئو هرگز اینقدر خسته کننده نبوده است. همچنین این سایت ها متوجه نمی شوند که شما نیازی به قرار دادن alt و عنوان روی هر عکس ندارید. چند بار در آموزش بهینه سازی تصویر در این مورد صحبت کردیم، تصاویر نباید از alt و عنوان استفاده کنند. اما به محض اینکه این سایت ها تصاویر سایت شما را بدون Alt و Title ببینند به شما امتیاز منفی می دهند.
به دلیل عدم وجود برخی متا تگ های غیر ضروری، امتیازی دریافت نمی کنید. این سایت متوجه نمی شود (بله رسما خنگ هستند) و به محض اینکه می بینند از فلش و آی فریم استفاده می کنید به شما نمره منفی (یا بدون نمره مثبت) می دهند. اگر فایل robots.txt ندارید، امتیاز منفی دریافت می کنید و این فایل فقط برای مسدود کردن صفحاتی است که می خواهید در نتایج جستجوی گوگل ظاهر نشوند.
اگر نه مشکلی نیست اگر از فلش یا iframe استفاده می کنید، امتیاز منفی دریافت خواهید کرد! استفاده از آی فریم و فلش ضرری ندارد. فقط محتوای داخل آنها توسط گوگل قابل مشاهده نیست. استفاده از i-frame و فلش برای تبلیغات بنری چه اشکالی دارد؟ وب سایت من را بررسی کنید! 100% سئو دارد! سایت شما مشکل سئو دارد زیرا تعداد زیادی عکس بدون تغییر یا عنوان دارد. • عکس ها چیست، محصولات چگونه گرفته شده اند؟ این چیزی بیش از جستجوی کلمات کلیدی است که بیشترین ترافیک را به یک وب سایت می آورند. در جلسه مشاور سئو ابتدا مشتری حوزه کاری خود را برای مشاور توضیح می دهد و سپس مشاور قصد دارد با تخصص خود کار سئوی وب سایت را شروع کند.
بودجه خود را برای سئو تنظیم و مدیریت کنید. قیمت ها را مدیریت کنید تا بهترین مسیر را بر اساس بودجه خود انتخاب کنید. بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) برای بررسی کلمات کلیدی وب سایت شما در صفحات نتایج جستجو (SERP) و موتورهایی مانند YAHOO، BING، GOOGLE بسیار مهم است. این مقادیر هرگز توسط موتورهای جستجو منتشر نمی شوند و در هر زمان (بدون اطلاع قبلی) قابل تغییر هستند. سئو بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو (Search Engine Optimization) است. در ادامه آنها را خلاصه می کنیم. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، سئو حرفه ای به شخصی گفته می شود که خدمات سئو را مطابق با توصیه های گوگل انجام می دهد و از روش هایی استفاده نمی کند که قوانین گوگل را نقض می کند. الگوریتم های گوگل بیش از پیش پیچیده تر شده اند. نمیدونم چرا با وجود اینکه سئوی سایتم 100% هست من هنوز از رقبا پایین ترم! سئو 100% اساساً یک توهم نادرست، بی اساس و گمراه کننده است. سئو 100% کاملا بی معنی است و درصد دادن به سئو اشتباه است. این سایت ها تا حد معینی و فقط برای اهداف خاصی قابل اعتماد هستند!